ترمهترمه، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

روزهای قشنگ ترمه

دلنوشته مامانی

1393/1/17 12:26
نویسنده : مریم بهادران
108 بازدید
اشتراک گذاری

من دارم بزرگ میشم..خودم نمیدونم ولی مامانم میگه خیلی شیطون وباهوشم...نمی دونم چرا همه دوستم دارن!!!!چشمک دو تا دندونامم که در اومده همه میگن وای چه بامزه شدی!!خودم که هنوز نمیتونم ببینمشون!!خنده الان واسه خودم آواز میخونم..خنده های بلند میکنم مخصوصا وقتی بابام با هام بازی میکنه.قهقهه

تو رورک میرم و ماشین بازی میکنم کلی ذوق داره  قان قان بیب بیب میکنمخجالت

البته واسه بعضیا که اولین بار میبینمشون یه کوچولوغریبی میکنم آخه نمیشناسمشون خوبناراحت

کاملا قلت میزنم برمیگردم و با زحمت یه کوچولو میرم جلو..سینه خیز میرم ولی زود خسته میشم بغل

شبا که دیگه برمیگردم و رو شکمم میخوابم آخ که چه حالی میده خسته شدم انقدر صاف خوابیدم حسابی واسه خودم میچرخم و حال میکنم رو تخت بزرگ جام بازهقلب مرسی مامان و بابا که تخت خودتونو به من دادیدقلبزبان خلاصه بزرگ شدم و منتظرم دو هفته دیگه غذا بخورم آخه شکمومزبان

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)